Peste 70 de speakeri și cel puțin 2.500 de participanți în public din 20 de țări sunt așteptați pentru cele două zile de festival, în 11 si 12 iunie, la „Grand Cinema&More”, în Băneasa Shopping City.
Companii globale majore (Uber, Facebook, Google, Twitter, Shazam), playeri cheie din media (The New York Times, El Pais, AS, Kurier), unele dintre cele mai premiate agenții de creație, dar și de performance marketing din Europa și SUA au confirmat deja prezența.
„Așteptam în scurt timp numele speakerilor de la încă cel puțin 30 de companii importante din domeniile care ne interesează: media, marketing, e-commerce, adtech, aplicații. Pe scurt, ICEEfest va continua să crească și cred în continuare ca Bucureștiul are poziția strategică necesară pentru a deveni un centru regional major al industriei Internetului”, spune Dragoș Stanca, fondator și director al festivalului.
Pe lângă prezentări inspiraționale și workshopuri aplicate pe diverse specializări, ICEEfest va cuprinde anul acesta și două evenimente-satelit distincte, în fiecare seară: „Viral Music Night”, în 11 iunie și „Viral Movie Night”, în 12 iunie.
De asemenea, în cadrul festivalului va continua competiția dedicată start-up-urilor, „200 Seconds of Fame”, precum și ediția locală a celor mai respectate premii internaționale ale industriei, IAB MIXX.
Festivalul va fi animat, pe toată durata sa, de actorul și comediantul britanic Jeff Leach, care va asigura o atmosferă relaxată.
ICEEfest este organizat de Think Digital Group cu susținerea IAB Europe, iar bilete la preț redus mai sunt disponibile pentru doar câteva zile (până pe 31 martie), pe site-ul oficial www.ICEEfest.com.